ontploffing - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jenna /Maxiem naaktgeboren/stronthoop - WaarBenJij.nu ontploffing - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jenna /Maxiem naaktgeboren/stronthoop - WaarBenJij.nu

ontploffing

Door: Jenna en Maxiem

Blijf op de hoogte en volg Jenna /Maxiem

27 Juli 2004 | Nederland, Amsterdam

haj...
Na een dagje Amsterdam ging ik ff bij de chinees ete.... Allemaal groente hahaha gatver... En nu ontplof ik bijna ik heb nu 5 mega groote ijsjes op een dag op.Sorry maxiem ik slaap vanavond 'WEER'bij me pa hahahah..... wel handig ik hoef nix te doen. Ik sie je morgen wel;) bye bye dikke kuzzzzz

Heey jenna
das toevallie ik hep ook chinees gegeten!!!
wij hadden een soort van heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goor (zwak uitgedrukt) vlee =S ik werd eg misselijk strakkies gaan we gezellie naar het zwembad, demy (=vreselijk dik en lelijk kind) gaat nie mee!
die ontploffing is ook (al) bij mij gebeurt want me werd een beetje boos gisteravond naja lkkr boeie laat hem lekker ontploffen als ik maar heel blijf ;)hahahahah
naja tot zow...
-=xxx=-jes maxiem

haaj....
heel toevallig sat ik ook op de site en pling daar kwam jouw berichtje.... Ik sit nu aan de overheerlijke croisantjes ahahahah... naja ik sie je so want me pa brult dat die onder de zonne bank wil bye bye pxxxxxxxx-