eindelijk! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jenna /Maxiem naaktgeboren/stronthoop - WaarBenJij.nu eindelijk! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jenna /Maxiem naaktgeboren/stronthoop - WaarBenJij.nu

eindelijk!

Door: Jenna en Maxiem

Blijf op de hoogte en volg Jenna /Maxiem

17 November 2004 | Nederland, Amsterdam

jah ckrs eindelijk ahhaha... ga je weer ff meej dan jen naar 'silance' hahah:P.. 'nja' ik weet nix meer te 'lulle'm hahah nja... ik hep wat met 'die' dingetjes en nja... en met ... ahhahaha
saai he mijn verhaal:S? ik wee tnook nix meer:(:(

_~_~_~_~_~_~_~_~./

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 December 2004

HeeyS

19 November 2004

heejs

17 November 2004

eindelijk!

16 November 2004

eindelijk!

24 Oktober 2004

eeyz
Jenna /Maxiem
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 14513

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: