GEJAT!!!! - Reisverslag uit Weno Town, Micronesië van Jenna /Maxiem naaktgeboren/stronthoop - WaarBenJij.nu GEJAT!!!! - Reisverslag uit Weno Town, Micronesië van Jenna /Maxiem naaktgeboren/stronthoop - WaarBenJij.nu

GEJAT!!!!

Door: Jenna en Maxiem

Blijf op de hoogte en volg Jenna /Maxiem

28 Juli 2004 | Micronesië, Weno Town

haaj mensen.....
na een dagje zijn uitgenodigt naar het zwembad ZIJN ME SCHOENE GEJAT NOU IK SAL HET FF VERTELLEN......
ik mog mee zwemmen met maxiem en haar zusje en kennisen....
dus wij de hele middag zwemmen en alles wil ik me omklede kijk in de kleed kamer... denk waar zijn me schoene overal gezocht ja hoor gewoon gejat DOOR EEN PAAR VAN DIE TIEFUS MENSEN DIE ZE NIET KUNNEN BETALE...!!! FOETSIE WEG 95EURO....
daar baal je dan echt van..
maar gelukkig heb ik schatten van een ouders en ga ik morgen met me vader naar leiden en haal nieuwe DURE schoenen en mensen neem nooit dure schoenen naar het strand of zwembad mee ;) bye bye -xxxx-jenna

Heey iedereen ik schrok egt wel ff toen die schoenen weg waren..... ik zag jenna's hoofd en toen moest iik eigelijk wel een beetje lachen, maar dat deed ik maar nie want dan had ik een boze jenna op me dak....=P naja na een tijtje zoeken wisten we dat ze egt weg waren en gingen we ff naar de balie om ff te vragen of niemand die schoenen had gevonden naja niemand had ze dus nu hebben ze daar jenna's tel.nr. Jenna heeft tijdens het zoeken leuke woorden geroepen die (ik denk dat als je het wel doet je een boete krijgt...) niet 'geschikt' zijn op een site te plaatsen..... hahahaha naja Ik vind het wel heeeeeeeeeel lullig hoe mijn pa en ma reageerden want die werden boos op mijn!!! ik haat ze die ***ouders (ze lezen me site soms....) gehehehehe. naja boeie ik laat ze lekker....=P Ik ga nouw ff stoppen want ik hep geen zin om NOG meer te gaan typen (ik typ al 2x per dag dus) naja doei
<><><><><><> bey bey <><><><><><>

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Micronesië, Weno Town

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 December 2004

HeeyS

19 November 2004

heejs

17 November 2004

eindelijk!

16 November 2004

eindelijk!

24 Oktober 2004

eeyz
Jenna /Maxiem
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 14497

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: