HeeyS - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jenna /Maxiem naaktgeboren/stronthoop - WaarBenJij.nu HeeyS - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jenna /Maxiem naaktgeboren/stronthoop - WaarBenJij.nu

HeeyS

Door: Jenna en Maxiem

Blijf op de hoogte en volg Jenna /Maxiem

20 December 2004 | Nederland, Amsterdam

HeeyS allemaal... Zaterdag was geselliej he jen:P? hahah lol.... dinsdag kerst galaaa!! jes!!.. nja... zsterdag oggend was kadootjes festijn op knolrijen... moet je een gek kado pakken en een leuke... bij de gekke zit een opdracht die je moet doen... hartstikke lol hahaah. Zataaf bij jenna geslape met michelle, nico en job was ook wel lol haha we hebben een vet enge film gekeke. haha er ware er nog meer maark heb geen sin omop te noeme hahaha nja... zondag zouwe we naard de hs gaan maar dat ging niet door.. we hebben nog ff anar eenfikkie gekeke bij jenna 8er... haha was vet groot... en allemaal knalle ensow..duss wij sate te kijke komt soown lomp wijf van de politie te zeike dat wij daar weg moete vanwege d de asbest. duss wij liepe gwoon een stukkije naar achter segt dat kk wijf dat wij met de wind meej moete lope! duss wij segguh sow daar gaat de wind juust heen als ik vor me eige veiligheid moetlope loop ik wel de andere kant op dat tyfus wijf werd aleen maar nog bezer:@! nja..... MORGE is GLUKKKIG kerstgala!! :D:D hpe jurk:P een zwarte met glitter en gwoon zwarte schoentje... ga vmiddag ff naar kattuksierade+ nieuwe panty hale...

Ik ga weer...
/

  • 29 December 2004 - 16:07

    Anonymous:

    kankertrut je gaat dood ik haat je er zijn er zoveel we gaan je vermoorden wacht maar je bent nog lelijket dan wie dan ook

  • 30 December 2004 - 19:27

    Némûn:

    Gore kutbitch door jou gaat inge dood ik haat je meer dan ooit ik ga je samen met degene onderm e vermoorden ik haat je zo erg echt heel erg

  • 30 December 2004 - 20:30

    Jenna+maxiem:

    he kanker h0ud je bek whaha was dat dn voor d0m gelul....

  • 29 Januari 2005 - 15:07

    ...!¡!...:

    Ah Joh HouwT je TyfuS KanKer KOP! LaaT de KanKeR Je HelE ReeT DichTschRoeIen Man:S!:@! En Als je DanN Al BijDeHAntT M0t DOeN wRom SetT je DaN nIeJ Je NaaM durBij?? 0oWneeJ dAarR SijNnN We wEerR Te BanG Vo0R:S!


    DUSS HOUW JE KANKER BeK DIGT JUH TYFUS LIJER! EN ALS JE BIJDEHANT DOET SET DAN JE NAAM ERBIJ!!!!!!!!

  • 25 Maart 2005 - 00:46

    Tjah..:

    wat kankertrut moek je is ff slagte ofzo..zegt ze nog jenna is lelijk,Jenna is het mooiste meisje die er bestaat kk mafkees..

  • 26 Maart 2005 - 23:16

    Iemand:

    haaay

  • 09 November 2005 - 17:10

    Doet Er Tog Niet Toe?:

    hoor nou lelijk,,zet je naam erbij dan kk mongool.. je moet je meul houden kk idioot en opkankere...houvanje Jenna xx

  • 06 Juni 2006 - 13:23

    Asd:

    heey lekkere wijfve!
    focking ouwe prow alweer:(
    wanneer zie ik jullie weer?
    xXx hvjullie!

  • 06 Juni 2006 - 15:55

    J..:

    en jij bent? asd?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 December 2004

HeeyS

19 November 2004

heejs

17 November 2004

eindelijk!

16 November 2004

eindelijk!

24 Oktober 2004

eeyz
Jenna /Maxiem
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1490
Totaal aantal bezoekers 14503

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: