eeyz - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jenna /Maxiem naaktgeboren/stronthoop - WaarBenJij.nu eeyz - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jenna /Maxiem naaktgeboren/stronthoop - WaarBenJij.nu

eeyz

Door: Jenna en Maxiem

Blijf op de hoogte en volg Jenna /Maxiem

24 Oktober 2004 | Nederland, Amsterdam

eeyz iedereen... ixit nu op me kamer want me pa is boos... haha hep giga kk preek gekrege:S die gast moet sun knar houwe..:@ nja... sit hier ook wel lkkr... kehp nog nix meegemaakt ofsow... kep sin om iets te doen!!!! haha jen als je dit leest (je leest het waarschijnlijk niej...) bel me dan ff.... kga weer... denk haha.. me pa komt weer naar bove. vet kwaad haah doei doei
-=XxX=- *MiJ*

  • 24 Oktober 2004 - 09:59

    Haij Maxiemmm:

    wat doet mijn tekening nou weer daar!? k vind niej errug hur. Nou ik ben dus da wijffiej diej m heb getekent. -xXx- VickytjuH

  • 24 Oktober 2004 - 10:02

    Jenna:

    haaja maxiem ik douw er ook nog wel foto`s bij kusss

  • 24 Oktober 2004 - 10:05

    *MAXZzZIEM*:

    ja haha je naam paste er niej meer bij..:S nja... jah jen ik regel het ff -=XxX=- voor je2

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 December 2004

HeeyS

19 November 2004

heejs

17 November 2004

eindelijk!

16 November 2004

eindelijk!

24 Oktober 2004

eeyz
Jenna /Maxiem
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 14504

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: